پروژه امور مرتبط با مشترکین اداره گاز منطقه دو قم (C)
|
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه امور مرتبط با مشترکین اداره گاز منطقه دو قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- قرائت کنتور و توزیع صورتحساب مشترکین خانگی، تجاری در سطح منطقه دو استان قم ؛
- قرائت کنتور و توزیع صورتحساب مشترکین صنعتی و عمده در سطح منطقه دو استان قم ؛
- توزیع اخطار به مشترکین جزء و عمده در سطح منطقه دو استان قم ؛
- انجام امور مرتبط با مشترکین منطقه دو قم.
ب- محل اجرا : منطقه دو استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
- تأیید صلاحیت متقاضی از اداره کار و امور اجتماعی.
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۵ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۲۱/۰۴/۱۳۹۳ میباشد.
هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۵/۱۳۹۳ میباشد.
|
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه امور مرتبط با مشترکین اداره گاز منطقه دو قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- قرائت کنتور و توزیع صورتحساب مشترکین خانگی، تجاری در سطح منطقه دو استان قم ؛
- قرائت کنتور و توزیع صورتحساب مشترکین صنعتی و عمده در سطح منطقه دو استان قم ؛
- توزیع اخطار به مشترکین جزء و عمده در سطح منطقه دو استان قم ؛
- انجام امور مرتبط با مشترکین منطقه دو قم.
ب- محل اجرا : منطقه دو استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
- تأیید صلاحیت متقاضی از اداره کار و امور اجتماعی.
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۵ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۲۱/۰۴/۱۳۹۳ میباشد.
هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۵/۱۳۹۳ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۰۰۰/۲۷۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور قراردادها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: WWW.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس WWW.Spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه :
- ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
- به این پیمان پیش پرداخت تعلق نمیگیرد.
- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
- به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفکس امور قراردادهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم