خدمات بهره برداری و امداد گاز قم (C)
شماره مناقصه : ۹۳/۱۲ |
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه خدمات بهره برداری و امداد گاز قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
۱) خدمات رسانی به تمام مشترکین گاز طبیعی، کلیه خطوط تغذیه، شبکه توزیع، انشعابات و ایستگاههای تقلیل فشار در قم و محورهای مواصلاتی شهر قم و روستای چشمه شور؛
۲) انجام امور مرتبط با بهره برداری و امداد و حوادث؛
۳) انجام امور مرتبط با سرویس دهی ایستگاهها، شیرها و …
ب- محل اجرا : شهر قم و روستای چشمه شور میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی:
۱) توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
۲) دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات و یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبهخانهها و شبکههای نفت و گاز) از معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی یا تعیین صلاحیت از سوی اداره کار و امور اجتماعی (کد تأسیسات)
۳) توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۸۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
۴) توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۱۱/۰۸/۱۳۹۳ میباشد.
هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۳۹۳ میباشد.
|
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه خدمات بهره برداری و امداد گاز قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- خدمات رسانی به تمام مشترکین گاز طبیعی، کلیه خطوط تغذیه، شبکه توزیع، انشعابات و ایستگاههای تقلیل فشار در قم و محورهای مواصلاتی شهر قم و روستای چشمه شور؛
- انجام امور مرتبط با بهره برداری و امداد و حوادث؛
- انجام امور مرتبط با سرویس دهی ایستگاهها، شیرها و …
ب- محل اجرا : شهر قم و روستای چشمه شور میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی:
- توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
- دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات و یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبهخانهها و شبکههای نفت و گاز) از معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی یا تعیین صلاحیت از سوی اداره کار و امور اجتماعی (کد تأسیسات)
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۸۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۱۱/۰۸/۱۳۹۳ میباشد.
هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۳۹۳ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۰۰۰/۲۷۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور قراردادها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: WWW.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس WWW.Spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه :
- ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
- کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب ، به میزان ۱۰% مبلغ اولیه پیمان به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت می نماید.
- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
- به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفکس امور قراردادهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم