پروژه اجرا و نصب ۳۰۰۰ انشعاب پراکنده فولادی و پلی اتیلن در استان قم (PC)
شماره مناقصه : ۹۳/۱۵ شماره مجوز:۴۳۳۸۵۹ |
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه اجرا و نصب ۳۰۰۰ انشعاب پراکنده فولادی و پلی اتیلن در استان قم (PC) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- تهیه مصالح و ساخت ۲۴۰۰ انشعاب فولادی
- تهیه مصالح و ساخت ۶۰۰ انشعاب پلی اتیلن
ب- محل اجرا : سطح استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۳۶۰ روز تقویمی.
- دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات، یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبه خانه ها و شبکه های نفت و گاز) از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی .
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۱ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۰۱ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
هـ- مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۱۵ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۹ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
شماره مناقصه : ۹۳/۱۵ شماره مجوز:۴۳۳۸۵۹ |
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه اجرا و نصب ۳۰۰۰ انشعاب پراکنده فولادی و پلی اتیلن در استان قم (PC) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
۱) تهیه مصالح و ساخت ۲۴۰۰ انشعاب فولادی
۲) تهیه مصالح و ساخت ۶۰۰ انشعاب پلی اتیلن
ب- محل اجرا : سطح استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
۱) توانایی انجام کار در مدت ۳۶۰ روز تقویمی.
۲) دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات، یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبه خانه ها و شبکه های نفت و گاز) از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی .
۳) توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۱ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
۴) توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۰۱ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
هـ- مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۱۵ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۹ / ۱۰ / ۱۳۹۳ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۰۰۰/۲۷۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور قراردادها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: WWW.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس WWW.Spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه :
۱) ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
۲) کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب، به میزان ۲۰% مبلغ اجرای کار و ۲۵% مبلغ کالای عهده پیمانکار به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت مینماید.
۳) شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
۴) به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵) در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفکس امور قراردادهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم