عملیات تکمیلی گازرسانی به محور قدیم قم – کاشان (PC) (تجدید مناقصه)
|
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه عملیات تکمیلی گازرسانی به محور قدیم قم – کاشان (PC) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی ساده به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- تهیه مصالح و اجرای ۷۰ متر خط تغذیه ۶ً
- تهیه مصالح و ساخت یک عدد ایستگاه TBS 10000
- تهیه مصالح و ساخت یک مورد ایستگاه حفاظت کاتدیک
ب- محل اجرا : شهر قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۱۷۰ روز تقویمی.
- دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات، یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبه خانه ها و شبکه های نفت و گاز) از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی .
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۴۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ ۰۹ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
هـ- مهلت عودت اسناد ارزیابی ساده و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
|
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
«تجدید مناقصه»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه عملیات تکمیلی گازرسانی به محور قدیم قم – کاشان (PC) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی ساده به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید :
الف- شرح مختصر کار :
- تهیه مصالح و اجرای ۷۰ متر خط تغذیه ۶ً
- تهیه مصالح و ساخت یک عدد ایستگاه TBS 10000
- تهیه مصالح و ساخت یک مورد ایستگاه حفاظت کاتدیک
ب- محل اجرا : شهر قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۱۷۰ روز تقویمی.
- دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات، یا پایه ۵ رشته نفت و گاز (رشته خطوط انتقال و مخازن و تلمبه خانه ها و شبکه های نفت و گاز) از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی .
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۴۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ ۰۹ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
هـ- مهلت عودت اسناد ارزیابی ساده و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴ / ۱۲ / ۱۳۹۳ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۰۰۰/۲۷۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور قراردادها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: WWW.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس WWW.Spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه :
- ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
- کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب، به میزان ۲۰% مبلغ اجرای کار و ۲۵% مبلغ کالای عهده پیمانکار به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت مینماید.
- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
- به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفکس امور قراردادهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم