مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

توصیه های برقی
بایگانی موضوعی
بایگانی ماهانه

پروژه خدمات بهره برداری، امداد و تعمیرات شهرها و روستاهای تابعه قم

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

شماره مناقصه : ۹۲/۱۷

«تجدید مناقصه»

شرکت گاز استان قم در نظر دارد :

پروژه خدمات بهره برداری، امداد و تعمیرات شهرها و روستاهای تابعه قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه‌گران واجد شرایط واگذار نماید :

الف- شرح مختصر کار :

  1. انجام امور مرتبط با بهره برداری، امداد و حوادث گاز بخش های تابعه قم ؛
  2. انجام امور مرتبط با سرویس دهی ایستگاهها، شیرها و …..
  3. تعمیر و نگهداری خطوط توزیع، شیرهای پلی اتیلن و فولادی و … .

ب- محل اجرا : شهرها و روستاهای تابعه قم می‌باشد.

ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :

  1. توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
  2. دارا بودن حداقل رتبه مورد نیاز از معاونت برنامه ریزی و راهبردی یا تعیین صلاحیت از سوی اداره کار و امور اجتماعی (کد تأسیسات).
  3. توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.

توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.

 

شماره مناقصه : ۹۲/۱۷

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

«تجدید مناقصه»

شرکت گاز استان قم در نظر دارد :

پروژه خدمات بهره برداری، امداد و تعمیرات شهرها و روستاهای تابعه قم (C) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه‌گران واجد شرایط واگذار نماید :

الف- شرح مختصر کار :

  1. انجام امور مرتبط با بهره برداری، امداد و حوادث گاز بخش های تابعه قم ؛
  2. انجام امور مرتبط با سرویس دهی ایستگاهها، شیرها و …..
  3. تعمیر و نگهداری خطوط توزیع، شیرهای پلی اتیلن و فولادی و … .

ب- محل اجرا : شهرها و روستاهای تابعه قم می‌باشد.

ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :

  1. توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
  2. دارا بودن حداقل رتبه مورد نیاز از معاونت برنامه ریزی و راهبردی یا تعیین صلاحیت از سوی اداره کار و امور اجتماعی (کد تأسیسات).
  3. توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
  4. توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.

د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۱۳/۰۹/۱۳۹۲ می‌باشد.

هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۲ می‌باشد.

و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۳۹۲ می‌باشد.

مناقصه‌گران می‌توانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۰۰۰/۲۱۲ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زین‌الدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور قراردادها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس:  WWW.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس WWW.Spac.ir قابل دریافت است

نکات قابل توجه :

  1. ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
  2. شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
  3. به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفکس امور قراردادهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

                                   روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۲۶ مرداد ۱۳۹۷

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
ایمنی و بهداشت
آمار بازدید