مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
بایگانی موضوعی
بایگانی ماهانه

پروژه خرید، نصب و تعویض کنتور و رگولاتور در سطح استان قم (pc) – شماره مناقصه : ۹۴/۱۸

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

«تجدید اول»

شرکت گاز استان قم در نظر دارد :

پروژه خرید، نصب و تعویض کنتور و رگولاتور در سطح استان قم (pc) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید:

الف- شرح مختصر کار :

  • تهیه، حمل و نصب ۳۰۸۰۰ عدد کنتور و ۵۳۹۰ عدد رگولاتور در ظرفیت های مختلف؛
  • تهیه، حمل و تعویض ۱۶۶۰۰ عدد کنتور و ۲۰۰ عدد رگولاتور؛
  • تهیه، حمل، تعمیر و کالیبراسیون ۵۰۰ عدد کنتور.

ب- محل اجرا : در سطح استان قم می‌باشد.

ج- شرایط پیمانکاران متقاضی:

  • توانایی انجام کار در مدت ۵۵۰ روز تقویمی.
  • دارا بودن حداقل پایه ۴ در رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی یا گواهینامه فعالیت صنعتی و کارت شناسایی کارگاه صادره از سوی وزارت صنایع و معادن (فقط شرکتهای سازنده کنتور و رگولاتور).
  • توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
  • توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.

 

د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۴ می‌باشد.

هـ – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۴ می‌باشد.

و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۱/۱۳۹۵ می‌باشد.

مناقصه‌گران می‌توانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۲۹۰/۰۰۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زین‌الدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور پیمانها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس www.spac.ir قابل دریافت است.

نکات قابل توجه :

  • ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
  • کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب ، به میزان ۱۵% مبلغ اولیه پیمان را به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت می نماید.
  • شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
  • به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.   

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۲ اسفند ۱۳۹۶

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
ایمنی و بهداشت
آمار بازدید