آگهی مناقصه: پروژه عملیات احداث روشنایی و رفع نواقص برقی ایستگاهها
شماره مناقصه: ۱۲-۹۶
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد :
پروژه عملیات احداث روشنایی و رفع نواقص برقی ایستگاهها (PC) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) و پس از ارزیابی ساده به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید:
الف- شرح مختصر کار:
- تهیه مصالح و احداث سیستم های ارتینگ
- تهیه مصالح و نصب تیرهای روشنایی
- تهیه مصالح و نصب تابلوهای برق
ب- محل اجرا: در سطح استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی :
- توانایی انجام کار در مدت ۱۸۰ روز تقویمی
- دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات و یا پایه ۵ رشته نیرو از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۲۷۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی.
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی.
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی ساده تا تاریخ ۱۱/۰۷/۱۳۹۶ میباشد.
هـ- مهلت عودت اسناد ارزیابی ساده و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۶ میباشد.
و- زمان گشایش پاکات ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۳۹۶ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم, بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸، شرکت گاز استان قم، امور پیمانها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس www.spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه:
- ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
- به این پیمان پیش پرداخت تعلق نمی گیرد.
- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
- به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم