مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

توصیه های برقی
بایگانی موضوعی
بایگانی ماهانه

تمدید گواهینامه های استاندارد «فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان» و «روش اجرایی اندازه گیری رضایتمندی مشتریان»

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، ممیزی مراقبتی در راستای تمدید گواهینامه های استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان) و ایزو ۱۰۰۰۴ (روش اجرایی اندازه گیری رضایتمندی مشتریان) با انجام ممیزی در شرکت گاز استان قم انجام شد.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان با اشاره به مأموریت و چشم انداز شرکت، که تامین رفاه، رضایت شهروندان و همچنین دست یابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان می باشد گفت: ممیزی مراقبتی، فرایندی جهت انطباق فرایندهای تعریف شده با عملکرد واقعی شرکت بوده و شرکت گاز در کسب استانداردهای مختلف پیشتاز می باشد.

وی از برنامه ریزی این شرکت برای ایجاد زیرساخت های لازم جهت دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه CRM (ارتباط با مشتریان) در راستای انجام این وظایف صورت گرفته است.

ایشان مدیریت منابع و کنترل هزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی را از اولویت های ویژه شرکت دانست و گفت: انطباق عملکرد واقعی شرکت با فرایندهای تعریف شده و تلاش برای همسوسازی آنها با یکدیگر از دیگر اولویت ها است.

شایان ذکر است گواهینامه های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ شرکت گاز استان قم برای مدت یکسال با موفقیت تمدید شد.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
ایمنی و بهداشت
آمار بازدید