میزبانی شرکت گاز استان قم در برگزاری جلسه هماهنگی ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاه های اجرایی استان قم
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، جهت هماهنگی ارائه خدمات الکترونیک بین دستگاههای اجرایی استان و با توجه به دستورالعملهای تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و مجموعه ارائه تسهیلات و خدمات به مردم، جلسهای جهت هماهنگی دریافت و ارسال استعلام بین دستگاههای دولتی در محل شرکت گاز استان برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای علیرضا نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین جلسه خاطرنشان کرد: اجرای صحیح این فرایند نیازمند مدیریت هماهنگ شهری، ترجیحاً با محوریت استانداری است. ایشان در ادامه افزود: در انجام این فرایند باید به موضوعاتی مانند سرعت و دقت و امنیت اطلاعات توجه ویژه نمود، لیکن دیدگاه امنیتی نباید موجب کندی و یا توقف عملیات گردد.
در این جلسه، موضوعات اصلی تهیه زیرساختهای الکترونیکی لازم، هماهنگیهای لازم بین دستگاهها، نحوه برطرف ساختن اشکالات و ایرادات نرمافزاری و ایجاد وحدت رویه بین دستگاههای اجرایی مطرح و نقطه نظرات کارشناسان دستگاههای مختلف در این خصوص مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان مقرر گردید جلسات بعدی با محوریت استانداری و با موضوعات فنی و کارشناسی در خصوص نحوه اتصال دستگاهها به شبکه دولت، هماهنگسازی نرمافزارهای داخلی هر سازمان با شبکه ملی اطلاعات، نحوه گردش داخلی درخواست در هر دستگاه و سایر موارد، تشکیل و اقدامات لازم برای اجرای کار تسریع گردد.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم