آگهی تجدید مناقصه: پروژه وصول مطالبات در سطح شهر قم
شماره مناقصه : ۲۳-۹۷
«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»
شرکت گاز استان قم در نظر دارد:
پروژه وصول مطالبات در سطح شهر قم (تجدید مناقصه) را از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ای) به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید:
الف- شرح مختصر کار:
- اخطار به مشترکین بدهکار
- قطع جریان گاز مشترکین بدهکار
- وصل جریان گاز مشترکین پس از تسویه بدهی
ب- محل اجرا : استان قم میباشد.
ج- شرایط پیمانکاران متقاضی:
- توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی
- تأیید صلاحیت متقاضی از سوی سازمان کار و امور اجتماعی
- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی
- توانایی ارایه انواع ضمانتنامههای بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی
د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ میباشد.
هـ – مهلت عودت پاکت های مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۷ میباشد.
و- زمان گشایش پاکت ها ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷ میباشد.
مناقصهگران میتوانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم، بین میدان امام خمینی و میدان شهید زینالدین کوچه شماره ۱۸ شرکت گاز استان قم، امور پیمانها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qom.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس www.spac.ir قابل دریافت است.
نکات قابل توجه:
- ارایه مدارک فوقالذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
- به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان میتوانند با شماره تلفن ۳۶۱۲۱۳۰۳-۰۲۵ و فکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
- این پیمان پیش پرداخت ندارد.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم