منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

بایگانی موضوعی
بایگانی ماهانه

آگهی مناقصه: پروژه اجرای مرحله دوم سیستم مانیتورینگ ایستگاه های گاز استان قم

شماره مناقصه: ۱-۹۸

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

شرکت گاز استان قم در نظر دارد:

پروژه اجرای مرحله دوم سیستم مانیتورینگ ایستگاه های گاز استان قم را از طریق مناقصه عمومی
(دو مرحله ای) و پس از ارزیابی کیفی به مناقصه گران واجد شرایط واگذار نماید:

الف- شرح مختصر کار:

  1. تهیه نرم افزار اسکادا و بروزرسانی مرکز مانیتورینگ
  2. تهیه مصالح ، اجرا و نصب قطعات الکترونیکی ، بریرها ، سنسورهای دما ، ترانسمیتر های فشار ، کابل کشی و ..

ب- محل اجرا: سطح استان قم می‌باشد.

ج- شرایط پیمانکاران متقاضی:

  1. توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی.
  2. دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته صنعت و معدن از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  3. توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ
    ۹۸۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی
  4. توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی

د- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تا تاریخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۸ می‌باشد.

و – مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکات مناقصه تا پایان وقت اداری مورخ ۱۵/۰۲/۱۳۹۸ می‌باشد.

ز- زمان گشایش پاکات (ب) ساعت ۱۰:۳۰ روز دو شنبه مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۸ می‌باشد ضمناً زمان گشایش پاکات قیمت پس از ارزیابی فنی متاقباً به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید .

مناقصه‌گران می‌توانند جهت خرید اسناد مناقصه (به مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ ریال با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده) به آدرس قم، بین میدان امام خمینی و میدان شهید زین‌الدین، کوچه شماره ۱۸، شرکت گاز استان قم، امور پیمانها مراجعه نمایند. در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس:  www.nigc-qpgc.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس www.spac.ir قابل دریافت است.

نکات قابل توجه:

  1. ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
  2. کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب، به میزان ۱۵% مبلغ اولیه پیمان را به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت می‌نماید.
  3. شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
  4. به پیشنهادهای مشروط و مبهم و پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در آگهی برسد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  5. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ و یا تلفن ۳۶۱۲۱۴۸۴-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
ایمنی و بهداشت
ایرانی، ایرانی بخر
آمار بازدید