منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی


اینستاگرام         آپارات

آگهی مناقصه: تعمیرات و نگهداری شبکه و انشعابات گاز، حفاظت از زنگ و وسایل گازرسانی اداره گاز منطقه سه و شهرها و روستاهای تابعه و خدمات بهره برداری، امداد و گازبانی شهرها و روستاهای تابعه اداره گاز منطقه سه

شماره مناقصه: ۱۶-۹۸

«آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی»

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله ای

تعمیرات و نگهداری شبکه و انشعابات گاز، حفاظت از زنگ و وسایل گازرسانی اداره گاز منطقه سه و شهرها و روستاهای تابعه و خدمات بهره برداری، امداد و گازبانی شهرها و روستاهای تابعه اداره گاز منطقه سه

شرکت گاز استان قم در نظر دارد مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی ( فشرده ) خدمات/ کالا (تعمیرات و نگهداری شبکه و انشعابات گاز، حفاظت از زنگ و وسایل گازرسانی اداره گاز منطقه سه و شهرها و روستاهای تابعه و خدمات بهره برداری، امداد و گازبانی شهرها و روستاهای تابعه اداره گاز منطقه سه به همراه تهیه مصالح طبق لیست مندرج در دفترچه) به شماره ۲۰۹۸۰۹۱۴۵۹۰۰۰۰۰۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  ولازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۰۸/۰۸/۹۸ می باشد.

مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی : ساعت ۱۹ روزسه شنبه تاریخ ۱۴/۰۸/۱۳۹۸

زمان توضیح اسناد مناقصه در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۸

مهلت عودت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت های مناقصه : ساعت ۱۹ روز سه شنبه تاریخ ۲۸/۰۸/۱۳۹۸

زمان گشایش پاکت های ارزیابی کیفی روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۸/۱۳۹۸

زمان گشایش پاکت های پیشنهاد قیمت ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۰۹/۱۳۹۸

شرایط پیمانکاران متقاضی:

  1. توانایی انجام کار در مدت ۷۳۰ روز تقویمی
  2. دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته تأسیسات و تجهیزات و یا پایه ۵ رشته نفت و گاز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  3. توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی
  4. توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی
  5. ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده مورد تائید سامانه پردیس

هزینه خرید اسناد جهت مناقصه‌گران (به مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ ریال) می باشد.

در ضمن این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس:  www.nigc-qpgc.ir یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس www.spac.ir ارسال گردیده است.

نکات قابل توجه:

  1. ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
  2. کارفرما در صورت درخواست پیمانکار منتخب، به میزان ۱۵% مبلغ اولیه پیمان را به عنوان پیش پرداخت طبق شرایط پیمان و در ازای ارایه ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت می‌نماید.
  3. شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
  4. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ و یا ۳۶۱۲۱۳۰۳-۰۲۵تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید
آخرین مطالب