منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی


اینستاگرام         آپارات

اختتامیه سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مراسم اختتامیه سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران، پس از ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان قم در قالب معیارها و زیر معیارهای مدل تعالی سازمانی، توسط ارزیابان اعزامی از دبیرخانه تعالی شرکت ملی گاز ایران، به سرپرستی مهندس اسماعیل پور و آقایان شریفی، پناهی نژاد، رضایی بخشی، سلیمانی و سرکار خانم اخلاقی، در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ماه، در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قم برگزار گردید. این دوره ارزیابی در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۸ با هدف بررسی عملکرد شرکت گاز استان قم و با پیشنهاد نهایی ارزیابان محترم جهت دریافت تقدیر نامه ۴ یا ۵ ستاره به کمیته های ارزیابی شرکت ملی گاز ایران به اتمام رسید.

ارزیاب ارشد تیم ارزیابی در جلسه اختتامیه تلاش و آرامش و همدلی و اهتمام جدی مجموعه شرکت گاز استان قم را در طول مدت ارزیابی شایسته تقدیر دانست و نحوه رهبری مدیر عامل شرکت را تحسین نمود و با اشاره به بررسی عملکرد این شرکت، فرآیند ارزیابی را فرآیندی چند سویه دانست که با انتقال تجربیات موفق و ارائه نقاط بهبود می‌تواند به یادگیری‌های مشترک منتج شود. ایشان گزارش مختصری از ارزیابی انجام شده ارائه نمود و افزود: ارزیابی باید کاملاً منصفانه انجام گردد تا بازخورد آن برای همه سازمان‌ها قابل استفاده باشد. وی افزود: مسیر تعالی بدون بازگشت است به طوری که وقتی سازمانی در چرخه رادار قرار می‌گیرد راه بازگشتی نیست و باید پیوسته رویکردهای بهتر را ارائه نماید و به جلو حرکت کند و هر دوره ارزیابی، باید آغازی برای موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت و بهبود سازمان باشد.

مهندس اسماعیل پور ادامه داد: یکی از دلایل پیاده‌سازی تعالی سازمانی، ایجاد نشاط در سازمان‌هاست و با توجه به اینکه مدیران این شرکت با علاقه و پشتکار در این جلسات ارزیابی حضور یافتند، نشان از این دارد که نتیجه مطلوب حاصل گردیده است.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان قم، ضمن تشکر از صبر و بردباری تیم ارزیابی گفت: رویکرد اصلی این ارزیابی، افزایش دانش و یادگیری و تغییر نقاط ضعف به قوت در داخل سازمان و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در خارج از سازمان می‌باشد. وی ادامه داد: تعالی نه تنها در سازمان، بلکه در خانواده می‌تواند قابل اجرا باشد و در راستای سخنان ارزیابان ارشد، اذعان داشت: با عنایت به اینکه آرامش و هماهنگی و همکاری و اشتیاق این شرکت، برای ارزیابان قابل رؤیت بوده، این موارد از اخذ هر ستاره‌ای، برای این سازمان با ارزش‌تر است. در نهایت ایشان گفت: شرکت گاز استان قم سعی می‌نماید در جهت خدمت‌رسانی به هم‌وطنانش، هر روز بهتر و متمایزتر از روز گذشته عمل کند و نیز در جهت کسب نتایج بهتر و بهبود مستمر همواره تلاش نماید.

ایشان در پایان اظهار داشت: شرکت گاز استان قم با تأییدات خداوند متعال و با استعانت از کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین گاز، فارغ از هر تعداد ستاره، مسیر تعالی را با تلاش و کوشش مضاعف طی خواهد نمود.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید
آخرین مطالب