اینستاگرام     آپارات

منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب

تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


 

چشم انداز


 

خط مشی مدیریت یکپارچه


 

نقشه فرایندهای شرکت گاز استان قم


بایگانی موضوعی

آگهی مناقصه: فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید بودارکننده ایستگاه CGS100.000m3/h

شماره مناقصه: ۲-۹۹

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید بودارکننده ایستگاه CGS100.000m3/h

  1. شرکت گاز استان قم در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی ساده موضوع فوق، با شرح کلی خرید دو عدد بودارکننده ایستگاه مطابق با آخرین استاندارد IGS که جزئیات در اسناد مناقصه توضیح داده می شود، به شماره ۲۰۹۸۰۹۱۴۵۹۰۰۰۰۳۱ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
  2. برنامه زمانبندی مناقصه:

۲-۱- تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه: مورخ ۱۴/۱۲/۹۸ می باشد.

۲-۲- مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه : تا ساعت ۱۹ روزپنج شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۸

۲-۳- جلسه توضیح اسناد / پاسخ به سوالات: درصورت نیاز اطلاع رسانی میشود.

۲-۴- مهلت عودت اسناد مناقصه: ساعت ۱۹ روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۹

۲-۵- زمان گشایش پاکت های ارزیابی فنی: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۳/۰۱/۱۳۹۹

۲-۶- زمان گشایش پاکت قیمت متعاقبا پس از ارزیابی فنی اعلام می گردد.

  1. شرایط متقاضیان:

۳-۱- توانایی انجام کار در مدت ۱۲۰ روز تقویمی

۳-۲- دارا بودن گواهی پروانه تولید و بهره برداری

۳-۳- عضویت در سامانه تامین الکترونیکی وزارت نفت (EP) و دارا بودن تاییدیه های لازم

۳-۴- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (چهارصد و پنجاه میلیون ریال) به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی

۳-۴- توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی

۳-۵- ارسال صورتهای مالی ثبت شده در سامانه پردیس درصورت ارائه مبلغ پیشنهادی بالای ۱۰ برابر سقف معاملات متوسط

  1. نکات قابل توجه:

۴-۱- ارایه مدارک فوق ‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

۴-۲- این پیمان معادل ۲۵ درصد مبلغ قرارداد پیش پرداخت دارد ومشمول تعدیل نمیباشد.

۴-۳- شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۴-۴- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره های ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ و یا ۳۶۱۲۱۳۰۳-۰۲۵ تماس ۳۶۱۲۱۳۷۳-۰۲۵ و ۳۶۱۲۱۵۲۶-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۴-۵- این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir ارسال گردیده است.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۲۲ تیر ۱۳۹۹

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
ایرانی، ایرانی بخر
آمار بازدید
صرفه جویی در مصرف آب