منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی

آگهی مناقصه: فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید شیر فولادی ( توپی) جوشی “۱۶ کلاس ۶۰۰ همراه با Actuator

شماره مناقصه: ۳-۹۹

«آگهی فراخوان تجدید مناقصه عمومی»

فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید شیر فولادی ( توپی) جوشی “۱۶ کلاس ۶۰۰ همراه با Actuator

  1. شرکت گاز استان قم در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی ساده موضوع فوق مطابق با آخرین استاندارد IGS که جزئیات دراسناد مناقصه توضیح داده می شود، به شماره ۲۰۹۹۰۹۱۴۵۹۰۰۰۰۰۸ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
  2. برنامه زمانبندی مناقصه:

۲-۱-تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه: مورخ ۱۳/۲/۹۹ می باشد.

۲-۲-مهلت اعلام آمادگی و دریافت اسناد مناقصه : تا ساعت ۱۹ روزدو شنبه مورخ ۲۲/۲/۱۳۹۹

۲-۳-جلسه توضیح اسناد / پاسخ به سوالات: درصورت نیاز اطلاع رسانی میشود.

۲-۴- مهلت عودت اسناد مناقصه: ساعت ۱۹ روزشنبه مورخ ۱۰/۳/۱۳۹۹

۲-۵-زمان گشایش پاکت های ارزیابی فنی: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳/۳/۱۳۹۹

۲-۶-زمان گشایش پاکت قیمت متعاقبا پس از ارزیابی فنی اعلام می گردد.

  1. شرایط متقاضیان:

۳-۱-توانایی انجام کار در مدت ۱۲۰ روز تقویمی

۳-۲- دارا بودن گواهی پروانه تولید و بهره برداری

۳-۳- عضویت در سامانه تامین الکترونیکی وزارت نفت (EP) ودارابودن تاییدیه های لازم

۳-۴-توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال (یکصد و نود و پنج میلیون ریال) به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی

۳-۴-توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی

۳-۵-ارسال صورتهای مالی ثبت شده در سامانه پردیس درصورت ارائه مبلغ پیشنهادی بالای ۱۰برابرسقف معاملات متوسط

  1. نکات قابل توجه:

۴-۱-ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

۴-۲-این پیمان معادل ۲۵ درصد مبلغ قرارداد پیش پرداخت دارد ومشمول تعدیل نمیباشد.

۴-۳-شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۴-۴-در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره های ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ و یا ۳۶۱۲۱۳۰۳-۰۲۵ تماس ۳۶۱۲۱۳۷۳-۰۲۵ و ۳۶۱۲۱۵۲۶-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۴-۵- این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir ارسال گردیده است

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۸ مهر ۱۳۹۹

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید