منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی

آگهی مناقصه: فراخوان مناقصه عمومی تهیه مصالح و تکمیل ساختمان پست امداد اداره گاز منطقه ۱ قم

شماره مناقصه: ۲۰-۹۹

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

فراخوان مناقصه عمومی تهیه مصالح و تکمیل ساختمان پست امداد اداره گاز منطقه ۱ قم

شرکت گاز استان قم در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی فشرده موضوع فوق را طبق مستندات در دفترچه مناقصه، به شماره ۲۰۹۹۰۹۱۴۵۹۰۰۰۰۰۳۲ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

  1. برنامه زمانبندی مناقصه:

۱-۱-تاریخ انتشار اسناد در سامانه: مورخ ۸/۷/۹۹ می باشد.

۱-۲-مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت ۱۹ روز یکشنبه مورخ ۲۰/۷/۱۳۹۹

۱-۳-جلسه پاسخ به سوالات ساعت ۱۰ روز چهار شنبه ۲۳/۷/۱۳۹۹ سالن کنفرانس شرکت گاز استان قم

۱-۴- مهلت ارسال پاکت پیشنهاد قیمت واسناد: ساعت ۱۹ روز دوشنبه مورخ ۵/۸/۱۳۹۹

۱-۵-زمان گشایش پاکت های ارزیابی کیفی: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۶/۸/۱۳۹۹

۱-۶-زمان گشایش پاکت های” الف، ب و ج”: ساعت ۹ صبح روزسه شنبه مورخ ۲۷/۸/۱۳۹۹

  1. شرایط متقاضیان:

۲-۱-توانایی انجام کار در مدت ۳۶۵ روز تقویمی

۲-۲-داشتن گواهینامه صلاحیت در رشته ابنیه (حداقل ۴ )و تاسیسات و تجهیزات (حداقل ۵) بصورت توامان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۲-۳-توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی

۲-۴-توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی

۲-۵-ارسال صورتهای مالی ثبت شده در سامانه پردیس

  1. نکات قابل توجه:

۳-۱-ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

۳-۲-این پیمان بمیزان ۲۰ درصد مبلغ اولیه پیمان پیش پرداخت دارد و مشمول تعدیل می باشد

۳-۳-شرکت گاز استان قم در قبول یا رد کلیه پیشنهادها مختار بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳-۴-در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره فکس امور پیمانهای شرکت گاز استان قم ۳۶۶۲۰۰۰۴-۰۲۵ و یا ۳۶۱۲۱۲۱۷-۰۲۵ و ۳۶۱۲۱۲۱۵-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۳-۵- این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir ارسال گردیده است.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۳ آبان ۱۳۹۹

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید
آخرین مطالب