منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی

آگهی مناقصه: فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید لوله فولادی ۲۴ اینچ

شماره مناقصه: ۲۴-۹۹

«آگهی فراخوان مناقصه عمومی»

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید لوله فولادی ۲۴ اینچ

شرکت گاز استان قم در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی موضوع فوق، با شرح کلی خرید لوله فولادی ۲۴به متراژ ۱۲۲۰۰ متر مطابق با آخرین استاندارد IGS که جزئیات دراسناد مناقصه توضیح داده می شود، به شماره ۲۰۹۹۰۹۱۴۵۹۰۰۰۰۳۹ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir می‌باشد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

  1. برنامه زمانبندی مناقصه:

۱-۱- تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه: مورخ ۱۸/۸/۹۹ می باشد.

۱-۲- مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۲۹/۸/۱۳۹۹

۱-۳- جلسه توضیح اسناد / پاسخ به سوالات: در صورت نیاز اطلاع رسانی میشود.

۱-۴- مهلت عودت اسناد مناقصه: ساعت ۱۹ روز یکشنبه مورخ ۱۶/۹/۱۳۹۹

۱-۵- زمان گشایش پاکت های ارزیابی کیفی: ساعت ۹:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۸/۹/۱۳۹۹

۱-۶- زمان گشایش پاکت های پیشنهاد قیمت: ساعت ۹:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲/۱۰/۱۳۹۹

  1. شرایط متقاضیان:

۲-۱- توانایی انجام کار در مدت ۱۲۰ روز تقویمی

۲-۲- عضویت در سامانه تامین الکترونیکی وزارت نفت (EP) و دارا بودن تاییدیه های لازم

۲-۳- توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد (واریزی به حساب شماره ۲۱۷۴۶۳۳۴۰۳۰۰۵ سیبا) به مبلغ ۱۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه همراه اسناد تحویلی

۲-۴- توانایی ارایه انواع ضمانتنامه‌های بانکی جهت اجرای تعهدات قراردادی

۲-۵- ارسال صورتهای مالی ثبت شده در سامانه پردیس

  1. نکات قابل توجه:

۳-۱- ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچگونه حقی را جهت متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

۳-۲- این پیمان معادل ۲۵ درصد مبلغ قرارداد پیش پرداخت دارد و مشمول تعدیل نمیباشد.

۳-۳- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره های ۳۶۱۲۱۳۰۳- ۰۲۵، ۳۶۱۲۱۵۳۳-۰۲۵ و ۳۶۱۲۱۵۲۶-۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۳-۴- این آگهی از طریق نشانی سایت شرکت گاز استان قم به آدرس: www.nigc-qpgc.ir ارسال گردیده است.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۱۱ آذر ۱۳۹۹

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید