منشور حقوق شهروندی

مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی

مشترک گرامی؛ کلیه حقوق و تکالیف شما در ارتباط با شرکت گاز در «مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی» درج شده است. لطفاً آن را مطالعه فرمایید.

مشاهده و پرداخت قبوض گاز
جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر پایین،کلید مشاهده را بزنید
تعالی سازمانی

ارکان جهت ساز


بایگانی موضوعی
درخواست و دریافت کد پستی


اینستاگرام         آپارات

با آغاز فصل سرما؛ شرکت گاز استان قم گازرسانی پایدار و مستمر خواهد داشت

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به آغاز فصل سرما از آمادگی این شرکت در راستای تأمین گازرسانی مستمر و پایدار به کلیه مشترکین در سطح استان خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده هیچ مشکلی در تامین گاز مشترکین نخواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قم، علیرضا نصیری در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه تلویزیونی استان قم در روز شنبه مورخ ۱۵/۹/۱۳۹۹ گفت: ‌‌‌همکاران در فصل تابستان بصورت ادواری کلیه اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام داده تا مردم سرمای زمستان را بدون نگرانی، در خانه های گرم خود سپری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای پایداری و دسترسی همگان به نعمت گاز باید همه مشترکین با صرفه‌جویی و مصرف بهینه بستر گازرسانی پایدار را فراهم کنند افزود: فرهنگ‌سازی لازم در راستای تبیین و نهادینه کردن مصرف بهینه گاز به عنوان یک انرژی پاک و ارزان در سطوح مختلف توسط شرکت گاز استان صورت گرفته است، که در قالب توزیع دفترچه و بروشورهای آموزشی و نیز برنامه‌سازی و تولید تیزر و … انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود به پوشش صد درصدی گازرسانی در سطح استان قم اشاره کرد و افزود: مناطق شهری و کلیه مسیرها و روستاهایی که امکان گازرسانی داشتند از نعمت گاز برخوردارند و در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۳ روستای استان در حال انجام و مرحله تست است که تا پایان آذرماه سال جاری زیرپوشش گازرسانی استان قرار خواهند گرفت.

نصیری ادامه داد: در بخش شهری نیز تا جایی که توسط شهرداری آزادسازی و مجوزهای لازم صادر شده است، شرکت گاز به اجرای شبکه گازرسانی پرداخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه زمانبندی واگذاری ۱۷ خدمت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴ خدمت آن از جمله اشتراک پذیری، اصلاح قبوض، تغییر نام، وصول مطالبات، رؤیت صورتحساب، درخواست نصب علمک و درخواست شبکه گاز اجرایی شده و سه خدمت دیگر در مراحل تست‌های نهایی نرم افزاری است.

به گفته وی این ۱۷ خدمت شامل ۸۰ درصد خدمات مورد نیاز مشترکین می باشد که به زودی برخی از آنها به صورت آنلاین و با استفاده از تلفن همراه و سامانه‌های الکترونیکی نیز ارائه خواهد شد.

نصیری در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار و صحت‌سنجی‌های انجام شده، اکنون با حذف قبوض کاغذی صورتحساب ۸۷ درصد مشترکین به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود که با احتساب تغییرات در شماره ها ۸۵ درصد مشترکین این پیامک‌ها را دریافت می‌کنند و همکاران در تلاش برای افزایش و تکمیل این طرح هستند.

وی در خصوص تکمیل این طرح تأکید کرد: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران (www.nigc.ir) و یا تماس با سامانه ۳۱۹۴، شماره تلفن همراه خود را جهت دریافت پیامکی قبض گاز خود ثبت نمایند تا مشمول جریمه‌های دیرکرد صورتحساب‌های خود نشوند.

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود استان قم را به عنوان استان سبز کشور معرفی کرد و گفت: شرکت گاز استان توانسته به ۹۸ درصد متقاضیان گاز خود پاسخ داده و در فاز بعدی به ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی خود بپردازد و شرایطی را طرح‌ریزی نماید که با وجود افزایش مشترکین، خللی در گازرسانی ایجاد نشود.

به گفته وی در این استان سبز ۳۱ ایستگاه تأسیساتی توسط سیستم‌های الکترونیکی رصد می‌شود تا قبل از بروز مشکل و قطع گاز بتوان در اسرع وقت به محل اعزام و اقدامات عملیاتی لازم را انجام دهیم.

روابط عمومی شرکت گاز استان قم

۰۸ بهمن ۱۳۹۹

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان قم

سامانه پیامک: 3000361211
تلفن گویا: 3194

دستور العمل بیمه
دستور العمل استفاده از بیمه مشترکین شرکت گاز
آمار بازدید